Door onze website te bezoeken, stemt u in met ons gebruik van cookies.
Grand Prix Play Full Version
De GRAND PRIX gokkast is een fruitautomaat die uniek is in zijn soort. De grand prix bestaat uit een basisspel en een topspel heeft een hold-functie in het topspel die ook na het winnen van een prijs actief blijft. In het topspel van de Grand Prix kun je spelen met 4 of 8 credits.
Het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen prijzen kunnen continu worden verdubbeld tot een maximum van 200 credits via de gokfunctie. Als de prijs hoger is dan 100 credits, kunnen ze niet meer worden verdubbeld. Gewonnen prijzen kunnen worden verzameld via de COLLECT-knop of verplaatst naar het hoofdspel via de CLUB-knop.
In het basisspel is er een bonusteller en een bonusmeter. Elke keer dat er in het basisspel een F1-auto op een winlijn verschijnt, wordt de bonusmeter gevuld met 4 credits. Als een F1-auto kriskras op elke rol verschijnt, wordt er een mysterieprijs toegevoegd aan de bonusmeter. Het maximum aantal te winnen credits op deze meter is 200. Elke draai waarbij geen prijs wordt gewonnen zorgt ervoor dat de getallen op de bonusteller 1 bij 1 afnemen van 12 naar 0. Wanneer de 0 is bereikt, zullen de credits op de bonusmeter verandering in gewonnen credits. Echter, elke keer dat er een F1-auto op een winlijn verschijnt of 3 kriskras door elkaar gekruiste F1-auto’s tijdens het terugkeren van de bonusteller, lichten alle cijfers weer op.
Om het topspel van de grandprix gokkast te kunnen spelen dienen er minimaal 4 credits gewonnen te worden. Gewonnen credits worden via de CLUB-knop naar het bovenspel verplaatst. Hier kun je spelen met een inzet van 4 of 8 credits. De inzet kan bepaald worden met de CHANGE INZET knop. Hoe hoger de inzet, hoe hoger de prijzen. De rollen beginnen te draaien wanneer op de knop START CLUB wordt geklikt. In het bovenspel mogen de rollen maar liefst 5 keer achter elkaar worden vastgehouden. Prijs of geen prijs Als er een prijs wordt gewonnen, is het zelfs mogelijk om alle rollen vast te houden zodat je de volgende beurt verzekerd bent van een prijs en in de meest ideale situatie de volgende 5 beurten. In de meest gunstige situatie kan dit oplopen tot maar liefst 1.200 gewonnen credits. Hoe vaak de hold-functie nog actief is na het winnen van de prijs, hangt af van het aantal keren dat de rollen al zijn vastgehouden voordat de prijs is gewonnen. Zolang er voldoende credits in het topspel zitten, kunnen het topspel en het basisspel samen worden gespeeld. De credits kunnen worden verplaatst van het topspel naar het basisspel via de knop NEEM CLUBMETER.
Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.